torsdag 4 oktober 2012

Jag lever min dröm!

Detta blir mitt första inlägg i min blogg som Musik och Eventarrangör. Utbildningen har nu pågått i snart två månader och det känns bara bättre och bättre för varje dag. Att jag nu äntligen har hamnat rätt känns helt fantastiskt bra! Ibland känns det nästan som att man lever i en dröm.

Dagen har varit lång med föreläsning om Woodstock-festivalen bland annat samt Brainstorm med Bulle (då det ju är kanelbullens dag i dag) i Projektledningskursen. Vi skulle ta fram tre förslag på event för Greenpeace som vi på onsdag ska redovisa för vår uppdragsgivare. Ideerna sprudlade verkligen och det känns som att vi har tre ideer som är grymma alla tre!

Så här glada blir vi när vi får äta bullar samtidigt som vi pluggar
 
Imorgon blir det en lång dag, men jag är sååå pepp! :) Först introduktion till praktikplats, sedan bär det av mot Stockholm för jobb på Xfactor, som publikvärd. Det känns inte som att det är på riktigt, men det ska bli så fantastiskt roligt! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar